Rihanna och ett stort Virrvarr av val



Fy! Vad jag längtar till Rihannas konsert imorgon. Nu har jag varit på en del konserter den senaste tiden men denna har jag sett fram emot allra mest. Nu får vi hoppas att hon kan leva upp till mina högt ställda förväntningar!

Ni får ursäkta att jag inte har varit inne och uppdaterat bloggen på en vecka. Men min inspiration har varit lika med noll. Istället för att fundera på kommande inlägg har jag gått och tänkt på vårt nya hem.

I onsdags var vi och träffade företaget som bygger vårt nya hem. Då fick vi tillsammans med dem gå i genom alla de val som vi nu ska ta och det är väldigt många val! Efter mötet gick mitt huvud runt som en karusell. Då hade vi nästan beslutat oss vad vi ville ha för typ på köksluckorna. Men nu i helgen besökte vi några Ballingslövsbutiker och nu har jag ändrat åsikt helt.

Tur i oturen så kan vi bara välja badrums- och köksinredning från Ballingslöv. Även om det bara är ett märke så finns det såå mycket att välja emellan. Tänk om vi hade byggt ett helt eget hus och kunde välja fritt från hela marknaden.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0