Den gångna veckan


Britney i tisdags...

Paintball i onsdags...

Fredagsmys igår...

Tänk att det redan är lördag igen! Jag har haft en riktigt händelserik vecka med konserter med Britney Spears och Veronica Maggio samt paintball och vin & ostprovning med jobbet. Jag blev så inspirerad av ostprovningen så istället för att köpa fredagsgodis som vi brukar göra på fredagar köpte vi ost i den lokala ostbutiken.

Kan verkligen rekommendera er att testa vitmögelosten Brillat Savarin (även gravida kan äta den). När vi hade ostprovning länsades den osten från faten och vi ville bara ha mera! I gårkväll drack vi precis som på provningen rosébubblet Cremonte de Bourgogné till och även Magnus som inte är ett ostfan tyckte att det var supergott.

Idag ska jag ha en lugn lördag och vila upp mig. Jag har dragits med en förkylning i två veckors tid och den vägrar ge mig sig. Så istället för att fara ut på äventyr blir det en lugn hemmadag för mig istället.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0