Vitriini




I fredags besökte vi en butik här i stan som hade utförsäljning på hela sortimentet. Jag var där vid första utförsäljningsdagen och nu en vecka senare hade många av varorna försvunnit. Men i fredags hittade jag en stor Vitriiniask från favoritmärket som inte fanns på hyllan för en vecka sedan. En glasask har länge funnits på min önskelista och därför blir man extra glad när den var kraftigt rabatterad.

Vi kommer nog att gå tillbaka till butiken nu i veckan för då har man sänkt varorna med ytterligare 10 %. Detta är perfekt tillfälle att köpa presenter/julklappar och få bra saker till billigt pris. Fick lite panik när jag skrev ordet julklappar för nu har halva oktober gått och sen är vi inne i november... I fredags såg jag att några butiker har ställt fram lite julsaker och för mig känns det som att det är alldeles för tidigt.

Trevlig söndag


Kommentarer
Postat av: Therese

visst är det bra att vara förberedd, jag tror du kan hitta den på nätet, jag köpte min där. Ha en fin kväll! kram

2011-10-16 @ 17:41:46
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: camilla

Dem är så fina! Härligt att den var kraftigt rabatterad, då blir man ju extra glad!



Vilken rolig vecka du haft! Inte så lång tid kvar till nästa konsert, Rihanna! :)



Kramar

2011-10-16 @ 20:29:36
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0