Fröken Kantarell



Igår tog vi bilen till Ronneby över dagen. Jag hade förväntat mig att vi skulle gå i skogen på svampjakt. Men min syster hade redan plockat en årsförbrukning av trattkantareller till mig. Så en tur i skogen blev det inte, men svamp fick jag med mig hem... Nu ska bara trattisarna torka och nu är hela köksbordet som ett enda stort svampberg.

Idag har jag inte gjort många knop utan mest njutit av min lediga dag. Ännu en konsert bokades in idag och nu är vi uppe i fyra konserter i oktober. Tidigare har jag skrivit att jag blev besviken över att Veronika Maggio skulle spela samma dag som vi ska gå och se Britney. Så ni kan ju gissa om jag blev glad när Anne berättade att hon spelar en extra konsert två dagar senare... Oktober blir alltså en riktig musikmånad med Britney, Veronika Maggio, Ladies Night med jobbet och Rihanna som spellista. Härligt!

  

Kram


Kommentarer
Postat av: Linda - Harmony Home

Vilken tur du har som fick så mycket svamp med dig hem. Så gott att ha i maten eller göra svampstuvning.



Hoppas du har haft en fin helg

Kramar Linda

2011-09-26 @ 10:52:06
URL: http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0