God Morgon Lördag



Började min lördag med svart blåbärste och några skivor bacon till frukost. Jag har försökt att minska mitt intag av bröd och kolhydrater under en längre period och det har faktiskt givit resultat. Jag har gått ner tre kilo sedan i början av sommaren och man märker det främst att den lilla putmagen håller på att försvinna sakta med säkert.

Vi skulle egentligen ha åkt till familjen i Ronneby, men den efterlängtande trippen ställdes in av familjära skäl. Tråkigt, jag som hade sett fram emot att gå en runda bland fruktträden i trädgården och i svampskogen. Men istället går mina tankar till min syster i Gävle som befinner sig på sjukhus.

Idag ska vi istället gå på en lägenhetsvisning och göra några ärenden på stan inför mina kommande resor till huvudstaden och Palma. Nu har vi inte varit på visningar på hela sommaren så jag hoppas att detta objekt kommer att vara intressant.

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0