Jag vill ha en ny halsduk

I år är jag riktigt sugen på att köpa en klassisk halsduk från Mulberry. Jag tror att det kan vara en investering som man kan ha i många år utan att den blir alltför omodern. Nästa vecka ska jag upp till Stockholm och eftersom kurslokalen ligger på Birger Jarlsgatan så hoppas jag att jag hinner inom Mulberrybutiken innan vi åker hem för dagen.

Anledningen till att jag åker upp till Stockholm är att jag ska gå en auktorisationsutbildning och därmed blir jag auktoriserad redovisningskonsult. Mitt dagliga jobb på kontoret kommer inte att förändrats nämnvärt. Men det är en kvalitetsstämpel som visar att jag följer dem krav branschorganisationen ställer och det är även en trygghet för mina kunder.

Kramar


Kommentarer
Postat av: camilla

Så fin, så fin! Inget man ledsnar på i första taget!



Var bion bra förresten? Jag och en tjejkompis skulle ha gått på Bridesmaids imorgon men den visas inte längre, tyvärr!



Kramar

2011-09-22 @ 21:52:44
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kompetensutveckling, I love :D

2011-09-25 @ 16:10:18
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0