Klippt och skuret

Äntligen är mitt hår nyklippt och fräscht igen! Jag har väntat in det sista eftersom håret skulle slitas under mina resor till solen. Men nu är det klippt och nyslingat i chokladbruna nyanser och jag är väldigt nöjd med resultatet. Min vanliga frisör är för tillfället mammaledig och jag måste erkänna att det var konstigt att bli klippt av någon annan än Emelie nu när man har gått till samma frisör i 3 ½ år. Vanemänniska som man är!

Nu har halva arbetsveckan gått och nu är det bara torsdag och fredag kvar. Funderar starkt på gå redan vid lunch på fredag för att hinna förbereda inför helgens finbesök. På fredag är även den sista sjutimmarsdagen för säsongen och jag kommer verkligen att sakna att kunna gå vid tre och ha jobbat fulldag.

Nu blir det Bonde!

Kram 


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0