Vardagslyx



Ikväll har Anna och jag bestämt att vi ska gå och se den nya filmen Friends with Benefits med Justin Timberlake och Mila Kunis. Enligt mig är det riktig vardagslyx med att kunna gå på bio på en helt vanlig vardag. Förhoppningsvis kommer det heller inte vara så mycket folk i salongen så vi får ha den för oss själva.

För mig ger lite vardagslyx lite guldkant på vardagen. Även när jag klädde på mig i morse så tänkte jag vardagslyx. Istället för att ta mig en vanlig skjorta, jeans och ballerinaskor satte jag istället på mig spetströja, kjol och ett par pumps. Min outfit uppmärksammades även av mina kollegor som sa att "jag var väldigt fin idag". Det är ju alltid kul att höra lite uppskattning, när man väl ansträngt sig lite extra.

Kram


Kommentarer
Postat av: Uh-huh-me.com ~Nettan

Åh, den filmen var ju så härlig :D



Vardagslyx är bra tycker jag, det behövs att man piffar till vardagen då och då :)



2011-09-20 @ 22:16:37
URL: http://uh-huh-me.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0