Fredagsplock



Efter jobbet cyklade jag in till stan för att lämna tillbaka en topp från den nya Conscious-kollektionen och passade samtidigt på att köpa ett fång med rosor med mig hem. Var även på jakt efter Ebba Kleberg von Sydows nya bok, men den hade inte kommit in än på Åhléns. Jag kan istället önska mig den i födelsedagspresent, eftersom det bara är två veckor dit. På tal om böcker så läste jag på Sofi Fahrmans blogg att hon håller på att skriva på en träningsbok. Den kommer definitivt att flytta in i min bokhylla, när den nu väl kommer ut.

Idag sa vi upp vår lägenhet och redan imorgon kommer det vara visning. Snabba bud med andra ord! Ikväll ska jag pyssla och plocka så vi kan visa upp lägenheten från dess allra bästa sida. Det känns lite vemodigt att säga upp den eftersom jag har bott här i 3 ½ år och har roliga minnen ifrån den. Samtidigt vet jag att vi kommer få det jättebra i vårt "första" alldeles egna hem.


Kram


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vackra rosor.

Hoppas att ni trivs i ert nya boende.

Kram

2012-04-16 @ 11:00:19
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0