Happy Saturday


Nu är det är lördag och därmed är godisskålarna fyllda med färgglatt/surt godis och choklad.

Min helg kunde in ha börjat bättre än vad den har gjort. Igår kväll var jag ute och åt med mina kvinnliga kollegor på Bånken. Vi har alltid så roligt ihop och gårdagen var inget undantag. Det var en härlig kväll igår med många glada skratt och god mat. Jag åt oxfile som jag grillade själv vid bordet med hjälp av en rykande het lavasten. Perfekt för mig som i vanliga fall slänger i mig maten och nu kunde jag i lugn och ro skära upp små köttbitar och grilla dem allt eftersom och slippa oroa mig att maten skulle bli kall. 

Blev väldigt förvånad i morse när jag vaknade och inte kände av någon huvudvärk. Det kvittar hur lite eller mycket jag dricker kvällen innan så brukar jag som på beställning morgonen därpå alltid få huvudvärk. Men inte denna dag :) Nu i eftermiddag tog vi bilen till Bromölla för att bl.a titta på utemöbler. Det finns en hel uppsjö av utemöbler, men vi hittade inga som föll oss i smaken. Kom istället hem med med en ny grillpanna i gjutjärn! Inte illa det heller! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0