Snipp snapp snut så va sagan slut



Då var ytterligare ett program som jag följde på vardagarna slut för den här säsongen. Ikväll tog Alice hem segern som Sveriges Topmodel. Jag har under programmets gång hejat på docksöta Rebecka, men tyvärr åkte hon ut precis innan finalen. Väldigt snöpligt för henne, men Alice är även hon en värdig vinnare.

Efter att ha sett programmet blev jag lite sugen att testa Maybellines FitMe-smink. Är det någon som har testat det? Dyrt smink i all ära, men ibland önskar jag att man kunde hitta guldkorn i en lite billigare prisklass. Tjejerna i programmet fick ju porslinshy som man drömmer om så det är kanske är värt ett försök... Tacksam för tips!

Kommentarer
Postat av: camilla

Följde också topmodel och hade Rebecka som favorit. Hade hoppats på Klara men tycker ändå Alice var värdig vinnare.. :)



Stor kram

2012-04-11 @ 08:59:50
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0