Alla dessa godsaker

Under de senaste veckorna har vi fått så fina och goda ätliga presenter av våra vänner.
 
Jag har blivit en riktig gottegris under semestern. Man har verkligen frossat i god mat och läskande drycker. Inte blir det "bättre" när vi får smarriga godsaker av våra vänner (som ju måste ätas upp)
 
I morse när jag vaknade upptäckte jag att Magnus hade köpt en ask med macarooner från Abrick Macaronn. Dessa har vi knaprat i oss till eftermiddagens fika och om ni besöker Lund så är det ett tips att gå inom där och köpa med er några bakverk hem.
 
Imorgon är det tyvärr slut på det roliga! Då blir det cykling till jobbet och sedan gymmet efter arbetsdagens slut. För att vara på den säkra sidan ska jag packa gymväskan redan ikväll och ta med den till jobbet. Såg på klart.se att det ska bli fint väder hela veckan och då är det egentligen så oinspirerande att besöka gymmet. Men nu är det åter till vardagen och rutiner med jobb och träning på schemat. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Här har det också slutats med onyttigheter! Vår semester var riktigt onyttig:) Blir långa promenader & nyttig god mat:)

Hoppas att du får en bra dag på jobbet!

Kram

2012-08-12 @ 23:37:51
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0