Första jobbdagen √

Day-Homemattan som inhandlades på Alvhem Mäkleri har nu äntligen kommit på plats. Nu fattas det bara en ny matta i vardagsrummet. Tyvärr är den som vi har tittat ut slutsåld!    
 
Första arbetsdagen efter semester, check! Första riktiga träningspasset på gymmet, check! Oh yes, nu är jag äntligen igång. Det var riktigt roligt att komma tillbaka till jobbet. Fullt upp från första stund och sedan var det även kul att höra vad alla haft för sig under sin semester.
 
Men det var lite kämpigt att gå upp i morse. Igår stannade jag uppe för att se avslutningsceremonin för OS i London, men jag slocknade när de olika länder tågade in på arenan. Jag hade gärna velat se Spice Girls uppträda eftersom de var mina stora idoler när jag var liten. Tur att finns svt.play så att man kan titta på reprisen. 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket kanonkök ni har! Jättefint!

2012-08-13 @ 22:08:14
URL: http://Fiabloggen.blogg.se
Postat av: Therese

supersnyggt! Vad är det för matta ni letar efter? Jag har två favoriter som liknar varandra med massa färgglada bollar i, få se om det kan bli ett köp senare i höst, det som gör det mest tveksamt är att killarna skitar ner så mycket... hoppas det var lättare att stiga upp idag!

2012-08-14 @ 10:52:36
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Anna - Starwoman

ni har en supersnyggt kök, love it och mattan var snyggelisnygg den också :)

Hoppas ni hittar en matta ni gillar till vardagsrummet.

Kramar

2012-08-14 @ 11:23:22
URL: http://www.bloggfamiljen.se/starwoman
Postat av: Caroline

Vilket snyggt kök! Love mosaiken! Kram

2012-08-14 @ 11:35:59
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: Malin

Var har ni köpt radion någonstans? :-)

Svar: Hej Malin.
Det är en iPAL White Silver från Tivoli Radio. Vi har köpt den på Audio Video. Men jag vet att den finns på, tex Rum21, Royal Design m.m.

Annars finns det billiga "kopior" på Clas Ohlsson. Jag har en sådan på jobbet som funkar bra.
Cicci

2012-08-15 @ 16:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0