Mitt i Veckan

 
Jag är lite sugen på att skaffa mig en ny parfym. De fyra ovan tillhör mina favoriter och de använder jag dagligen. Den absoluta favoriten är är Viktor Rolfs Flowerbomb extreme edp som nu börjat sjunga på den sista versen, så kanske det får bli en ny? Annars kanske ni kan tipsa om era favvisar.
 
Efter jobbet så gick jag och Jenny och tog en glass på torget. Mums! Vi tycker båda det är riktigt mysigt och gott att avsluta jobbdagen med en fika eller glass. Innan vi skiljdes åt för dagen hann vi spana in både kläder och blommor till den kommande hösten.
 
En butik som jag kommer återvända till var Lindex. De hade fått in riktigt fina blusar, chanelinspirerande kavajer och jag klämde på en supersnygg clutch i riktigt skinn. Riktigt skinn är  i det närmaste ett krav jag har när väskor ska inköpas. Håller bäst så! Har ni förresten spanat in Missonikollektionen? Ballerinaskorna och pyjamasen, säger då inte jag nej tack till!.
 
Väl hemma igen fick jag lite dåligt samvete för glassen och drog därför på mig mina löpardojor och tog en löparrunda i det fina vädret. Riktigt skönt efteråt och ett bra sätt att tömma huvudet på grubbel!   

Kommentarer
Postat av: Design Concept - by Linda

Sv: Den lampan tror jag kan bli riktigt snygg till stringen:)

Mmm, parfym skulle jag också behöva fylla på med. Börjar tryta i badrumsskåpet:(

Ha en fin kväll! Kramar

2012-08-22 @ 21:31:45
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0