Underhållning en regnig dag

Bild: Imdb
 
Ute regnar det för fullt och då passar jag på att se några avsnitt av den nya serien Hart of Dixie som nu visas på kanal 5. Första avsnittet visades förra tisdagen och jag är fast efter att sett de tre första avsnitten på nätet. Älskade serien OC när den gick för några år sedan och Rachel Bilson är lika klockren i rollen som Dr Zoe Hart som när hon spelade Summer.
 
Ska nog se ett avsnitt till och sen ska jag packa en övernattningsväska. Imorgon bitti åker vi till Göteborg för två dagars minisemester. Nu var det något år sedan jag var där och ser riktigt fram emot att utforska stadsdelarna Haga och Linné lite närmare och inte minst äta god hotellfrukost.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv: Tusen tack för tipset! Har blivit tipsad om denna och missade tyvärr första avsnittet. Men ska bänka mig kl 8 imorgon kväll. Låter som en serie helt i min smak! :)

Ha en trevlig kväll!

Kram Michelle

2012-08-06 @ 20:01:14
URL: http://michellesundberg.blogg.se
Postat av: inspirєmє ♡

Oj, den där måste jag spana in! Har varit helt hooked på OC, och GG med såklart. Riktigt bra tips! :)

Svar: För några år sedan var jag också helt frälst i OC och Gossip Girl.
Cicci

2012-08-07 @ 17:06:41
URL: http://inspiremebymatilda.se
Postat av: camilla

Tack för påminnelsen! Missade det förra veckan men tittar på det nu! Tror det blir en serie att följa. Snygg är hon också den där Rachel Bilson!

Kramar

2012-08-07 @ 20:50:01
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Anonym

:) Var på nätet kan man se alla avsnitt? :)

Har letat på nätet men ingen träff... :(

Tacksam för svar. ;)

Kram
Enigma

2012-08-07 @ 23:12:53
Postat av: Anonym

:) Var på nätet kan man se alla avsnitt? :)

Har letat på nätet men ingen träff... :(

Tacksam för svar. ;)

Kram
Enigma

Svar: Vad roligt att du också gillar serien. Jag har börjat se första säsongen här, http://www.tvshow7.eu/category/heart-of-dixie/.
Kram
Cicci

2012-08-07 @ 23:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0