På bättringsvägen

 
Suck, jag kan inte hitta min kamerasladd... Men den dyker nog snart opp?!
 
Idag har det åter iegn varit en lugn dag för mig. Jag har plöjt flera avsnitt av första säsongen av Revenge och jag kan nog påstå att jag är fast. Det är tur att man inte är hundra procent frisk, så man slipper få dåligt samvete för att ha tillbringat större delen av dagen framför iPadens skärm. 
 
Nu känner jag mig dock stärkt och mer pigg än på flera dagar och ska därför ge mig an att baka Roy Fares citronmarängpaj... Hoppas min blir lika bra som den på bilden i kokboken? Hittar jag väl bara sladden så kan jag lägga upp en bild senare på slutresultatet...

Kommentarer
Postat av: Daniela

Precis som jag tappar alltid bort kamerasladden :)

2012-12-30 @ 09:03:53
URL: http://www.aleinad.blogg.se
Postat av: camilla

Låter som ett bra kurerande.. Skönt att du är på bättringsvägen!

Kramar

2012-12-30 @ 17:06:03
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0