Mysig kväll framför tvn



Härligt pastelliga bilder från Mulberry får ens längtan till våren att bli större.

Hej,

Hoppas att allt är bra med er. Jag är nu äntligen frisk från min lilla influensa. Tänk att man alltid ska bli sjuk när man äntligen börjar se träningsresultat. Men det är väl min vanliga otur och mitt dåliga immunförsvar som spökar. Nu har även M blivit sjuk. Håller därför båda tummarna att jag inte blir sjuk på nytt.

Strax skall jag bänka mig i soffan för att se mysiga Mästerkocken. De senaste två kvällarna har jag inte haft tid att titta på tv. Därför ser jag fram emot lite lugn avkoppling med de otroligt duktiga kockarna. 

Kram  


Kommentarer
Postat av: Karin

Verkligen underbara färger:)

2012-03-01 @ 00:39:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0