Hamilton



Igår var vi på bio och såg premiären av Hamilton i nationens intresse. Det var inte riktigt min typ av film för jag gillar inte våldsamma filmer där de skjuts mycket. Om man hade gillat det och man tittat bort så mycket som jag gör, så är det en sevärd film. Nu är tyvärr våra biocheckar som vi fick i julklapp slut och nu kommer nog att dröja innan jag sätter min fot i en biosalong igen.


Det märks tydligt att jag numera är tillbaka i mitt ekorrhjul. Under julledigheten gick jag inte och la mig förrän klockan ett. Men efter det att jag började jobba i måndags så somnar jag på soffan klockan nio på kvällen. Lagom kul kvällsällskap. Ikväll ska vi dessutom iväg på fest och då hoppas jag är lite piggare än vad jag var igår kväll. För det finns inget värre när man själv är trött och alla de andra i sällskapet är på värsta partyhumöret…


Kommentarer
Postat av: Bella

Hmmm, kanske inte ska ta mig iväg till bion för att se Hamilton, kan lika väl se den när den släpps på dvd låter det som :)



Hoppas ni fick en trevlig lördagkväll och att du kände dig hyfsat pigg!



Kramar Bella

2012-01-15 @ 11:51:45
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Karin

Hej! Nu måste jag ju erkänna: Jag har ju också en blogg!! Har haft i flera år men har inte sagt något till dig. Nu får du kika in hos mig med.



Kram från Karin i Umeå

2012-01-16 @ 19:50:11
URL: http://hemochliv.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Vill verkligen se den filmen! Ska nog göra det denna vecka eller nästa vecka.



Jag förstår dig att du är trött! Håller med om att det värsta som finns är att vara med folk som är partysugna när man själv är trött.



Kramar / Elin

2012-01-16 @ 21:48:28
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0