Solen sken idag!



Vackra vackra Leila Lindholm. Bilderna är tagna från hennes blogg, leila.se
Hennes klänningar på bilderna är bara så vackra och jag hade mer än gärna haft pärltoppen från Ida Sjöstedt hängandes i min egen garderob. 

Åhh, idag har varit en sådan underbar dag! Vädret har varit helt otroligt och det är första gången på mycket länge himmeln var ljusblå istället för grå och allmänt trist. När det är ett sådant fint väder så måste man ju njuta av det härliga vädret och det gjorde vi genom att ta en två timmar lång promenad. Riktigt härligt var det för luften var krispigt kall men samtidigt kände man hur solen värmde i ryggen och på mina rosiga kinder.

Nu håller jag på att baka för tredje (!) gången under min ledighet. Det gäller ju att passa på när man har tid, hihi. Idag har jag gett mig an på att baka Leilas vaniljbullar och som fylls med hennes vaniljkräm. Recepten på krämen och bullarna finner ni i hennes Piece of Cake-bok. Bakade dessa bullar för några år sedan och jag minns än idag hur goda det var. Mmmums... Bra att ha i frysen när man får oväntat eller väntat fikasällskap.

Kram   
 

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vacker hon är!

2012-01-08 @ 08:33:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0