Hemma


Jag har inte tagit ett enda fota under helgen. Riktigt dåligt, Cecilia! Jag får skärpa mig till nästa helg, då ska jag nämligen anordna tjejmiddag och då ska allt kameran fram.

Nu är jag hemma igen efter vår tjejhelg i Kalmar. En helg som har blandats med mycket prat, shopping, drinkar och god mat. Precis som en riktig tjejhelg ska innehålla! Jag hittade bland annat en chanelinspirerad kofta, en Odd Mollykofta och en liten genomskinlig Viitriiniask på rean. Tyvärr hade inte Kalmars Cerverabutikerna fått in Iittalas nya ljuslyckor utan jag får helt enkelt hålla mig till tåls till de kommer till stan. 

Helgen känns som att den har gått i rekordfart. Det hade varit skönt om helgen hade bestått av en extra dag, så man hade kunnat vila ut en dag härhemma. Men än är söndagskvällen inte slut så nu ska jag njuta till max under de timmar som än återstår.  

Kommentarer
Postat av: Linda - Harmony Home

Tack ännu en gång för helgen!! Det får vi snart göra om.



Kramar

2012-01-23 @ 10:50:20
URL: http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0