Längtan till Paris...



Hmm, vilken är finast som en tavla... Affischen från Olsson & Gerthel...


... affischen från Bold and Nobel eller...

rentav en bild som jag tagit själv?

När jag såg denna affisch på Olsson & Gerthels hemsida över Paris började jag längta tillbaka till Frankrikes huvudstad. Vi var ju där i början av sommaren och tyvärr regnade det väldigt mycket under vår helg där och det får mig att vilja resa dit igen. Jag skulle nu vilja se och upptäcka ett charmigt Paris utan att behöva gå och ta skydd under ett jäkla paraply.

Nu vet jag att vi inte kommer att resa dit på ett tag för M vill upptäcka och se andra städer istället för att åka tillbaka till en stad där vi precis har varit. Men jag kan kanske åter minnas vår resa genom en tavla. Frågan är bara om jag ska köpa en färdig affisch och rama in eller om jag själv ska förstora upp en av våra egna bilder? Det får jag allt ta att fundera på... Vad säger ni kära läsare?

Kram  

Kommentarer
Postat av: camilla

Ja dem är så läckra dessa kart-tavlor! Gillar även dem med NY motiv men känner att jag gärna vill ha besökt någon av städerna innan! :P



Jag tycker den översta eller bilden du själv tagit! Lite extra kul att du har en som ingen annan har för det var verkligen ett fint foto!



Ha en fin tisdag! Kramar

2012-01-10 @ 09:23:05
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Du är inte ensam om att längta dit! Kollar på en serie som dem just nu är i Paris och det fick mig att längta mer än någonsin till Paris! Min kille vill inte heller åka dit igen så jag tänker åka dit med en tjejkompis i vår tänkte jag.



Tycker faktiskt du ska ta din egen bild, blir så mycket mer personligt och också billigare. Jag har massor av bilder som jag tagit i Paris som jag vill förstora upp.



Kramar!

2012-01-10 @ 18:04:38
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: Bella

Här är det en till som längtar till Paris och mer än gärna hade mött våren där!!



Så fin affischer, vill ha :)



Kramar Bella

2012-01-10 @ 21:52:30
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Louise B

Din bild var fantastiskt fin! Jag skulle välja den eller den första affischen som också var galet snygg! Hoppas du får en mysig fredag!

2012-01-13 @ 09:48:53
Postat av: May-Lis

Affischen från www.olssongerthel.se om du bara ska välja en. Men din egna kunde vara ett fint komplement! :)

2012-01-13 @ 10:25:12
Postat av: Therese

Tycker de kan vara riktigt fina, kram

2012-01-28 @ 09:30:35
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Din egen bild var helt klart finast! :) kramis

2012-02-10 @ 10:22:23
URL: http://minaordminatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0