Det ska vara mycket glass

 
Idag tog vi bilen ner till Åhus för att äta lite glass och spela lite minigolf. Gissa hur många kulor denna strut innehåller? Rätt gissat är en kula! Glassen var så stor att jag till och med tappade en "kula" när jag fick den av glassbiträdet.
 
När man köper glass från ett glasstånd från Ottos Glass i Åhus blir man verkligen inte besviken. Då får man så stora kulor att man till och med kan dela en kula på två smaker. Idag prövade jag mandarin och fläder/lime med nötsås. Kan bara säga att det var ursmaskigt! 
 
Om ni är på väg mot Österlen i sommar så tycker jag att ni ska ta en tur till Åhus. Det är jättemysigt att promenera i stadskärna, ta en rundtur i Absolut Vodkas gamla lokaler och avsluta med en glass på torget.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0