Glad Vår



Tips! Ge bort en vacker strut med smarrig Årechoklad istället för ett traditionellt ägg nu till påsk.

Mmmm.... På Cervera fanns det gott om spännande strutar med olika smaker som man kunde ge bort nu i påsk. Jag fastnade för en färgglad Glad Vår med praliner som är smaksatta med hallon, citron, Tequila/Lime och Mintcognac. Skall bli en riktigt fröjd att öppna upp struten till helgen och veta att den är min och bara min!(M är inte förtjust "finchoklad" utan föredrar helst Marabou Mjölkchoklad).

På tal och choklad och annat gott så är det final i Sveriges Mästerkock ikväll! Jag har hejat på unga Josephine sedan uttagningarna och jag hoppas att hon kommer att ta hem titeln som Sveriges Mästerkock. Tycket det är lite tråkigt att det är sista avsnittet för säsongen eftersom det har varit ett favoritprogram hemma hos oss.

Kram!
 

 

Kommentarer
Postat av: Karin

Den skulle sitta fint:)

Hoppas du får en härlig dag!

2012-03-29 @ 05:09:39
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: camilla

Glad Påsk fina du!



Kram Camilla

2012-04-06 @ 14:20:36
URL: http://vitarummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0