The Vermonster




Ikväll ska jag festa loss på den en av de nya smakerna från Ben & Jerry's, The Vermonster. En glass med smak av lönnsirap, karamelliserade pekannötter och karamellvirvlar. En riktig sockerbomb i sann Ben & Jerryanda.

Jag behöver verkligen massor av sockerkickar för att hålla mig vaken om kvällarna. Igår var jag så trött efter veckans arbetsvecka att jag somnade redan innan åtta på soffan! Vi hann bara äta upp hämtsushin och sätta oss till ro i soffan innan mina ögon slöts för kvällen... Riktigt beklagligt!

Ikväll har jag hyrt In Time och om jag inte orkar se hela filmen får jag allt sätta tändstickor i ögonen. En kollega rekommenderade In Time med Justin Timberlake och Amanda Seyfried i huvudrollen och jag hoppas att han har rätt.


Kommentarer
Postat av: Ted

hallo syrran,



gick också ner till konsum och köpte mig en vermonster....



2012-03-18 @ 16:34:12
Postat av: Elins blogg

Mums! Den där har jag inte provat ännu, var den god? Har hört att det ska finnas en liknande men som har cookie dough på ena sida och chocolate fudge på den ena med den där chokladpelaren i mitten! Den måste jag smaka, haha!



Hoppas du får en bra dag! kramar

2012-03-20 @ 10:30:11
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0