Vilken härlig vårdag!



Nu är det snart är det dags att damma av pastellnagellacken! Ut med de mörka lacken och in med de ljusa! Längtar redan tills jag kan ha knalliga färger på tassarna.

I morse fick jag ett riktigt lyckorus när jag såg ut genom fönstret och såg att himmeln var alldeles klarblå som om det vore en dag i juli. Riktigt härligt och det verkar som att det fina vädret kommer att hänga i ytterligare några dagar om vågar tro på vad meteorologerna på tv lovat.

M och jag kickade igång denna härliga vårdag på gymmet. Väl där fick jag lite prestationsångest över hur duktig och vältränad tjejen bredvid mig var. Men när M berättade att det var Sveriges damlandslagsmålvakt i fotboll, så insåg jag inte kan jämföra mitt träningsupplägg med hennes.

Under eftermiddagens promenad i solen invigde jag både mina solglasögon från Dior och vårjackan för året. Nu när premiären har gått stapeln så kan vädret väl ändå inte bli sämre! Nu blir det nedvarvning i soffan innan jag tar sista vilan inför en ny hård arbetsvecka.


Kommentarer
Postat av: Karin

Underbara vårfärger:)

2012-03-12 @ 04:45:47
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Elins blogg

Underbara nagellack!



Visst är härligt att våren är här, det är så stor skillnad på mitt hunmör nu. Man blir så mycket gladare av det här vädret! Stod nyss med ansiktet i solen och det värmde verkligen!



Ang. nya B&J smaken så hade jag nog för stora förväntningar för jag tyckte bara att den var helt okej och inget speciellt tyvärr.



Hoppas du får en fin dag! Kramar

2012-03-12 @ 10:53:09
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/
Postat av: camilla

Så snygga lack! Chanels "may" står på min önskelista.. :)

Ha en fin dag!



Kramar

2012-03-12 @ 16:48:48
URL: http://vitarummet.blogg.se/
Postat av: Therese

Fina val! Jag fick nöja mig med essies. kram

2012-03-16 @ 20:47:46
URL: http://sailorswife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0