Bling Bling



Denna paljettclutch finns nu att köpa på Lindex. Så fin och gör den mest vardagliga klädsel lite mera "piffig". Den finns också i guld och om den finns kvar till helgen blir det nog ett till köp.

Herregud vad dagarna har gått fort! I lördags överraskade min mamma oss med att berätta att familjen var i stan och att de hade gått och köpt en liten valp. Jag som älskar djur, tyckte den nya familjemedlemen var en riktig raring. Synd bara att de växer så fort. Önskar nästan att det vore valpar hela tiden...

I söndags var vi på konfirmation. Blev riktigt förvånad när jag upptäckte att M:s brors flickvän hade en likadan clutch. Men egenligen borde jag inte ha blivit förvånad för den är riktigt fin till det billiga priset.

Nu blir det matlagning!


Kommentarer
Postat av: Therese

Så snygg! När var de ni flyttar? Eller har ni redan flyttat? kram

2012-05-10 @ 20:35:25
URL: http://sailorswife.blogg.se/
Postat av: Elins blogg

Åh, vilken fin väska! Den måste jag spana efter. ;-) Tycker bara mer och mer om Lindex!



Tusentack för din grattiskommentar, blir så glad!



Kramar

2012-05-11 @ 16:33:04
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0