Ge-Bort-Present

 
Ikväll ska jag bort på fredagsmiddag och i den lokala osthandlaren hittade jag lite smått och gott som vi ska ge till värdinnan. Det blev två olika sorters kit, ett fikakit med varmchokladpulver och biscotti och ett ostkit med favoosten Brillat Savarin, ostkex och marmelad. Personligen gillar jag både att få och ge bort delikatesser. Det är bra att ta till när ge-bort-fantasin tryter. 
 
Nu ska jag städa upp lite här hemma innan det är dags att göra sig i ordning. Trevlig kväll på Er.

Kommentarer
Postat av: Emma - Från min sida sett

Åh så kul för värdinnan att få:) Ja det är så härligt med en extra dag tillsammans:)

Hoppas att ni har en fin söndag!

Kram Emma

2012-11-04 @ 11:14:35
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0