Hemma igen

Det tråkiga med mörkret är att bildkvaliten blir mindre bra...
 
Nu är jag tillbaka i stan efter några dagar i Göteborg. Precis som när jag besökte staden för en månad sedan blev det en snabb visit på Tinnas efter en av kursdagarnas slut.
 
Svensk Tenn gör ju så mycket fint och den här gången blev det glasunderlägg med motivet Manhattan och en mindre kruka. Jag köpte den mellanstora krukan förra gången och i den har jag satt en amaryllis.
 
Efter att jag hade skrivit inlägget om min längtan till amaryllisar så gick jag och köpte en lök nästkommande dag. Nu har löken fått själkar och till och med börjat blomma. Den förra var så fin att jag vill ha ännu fler och de här gången ska jag försöka få tag i en dubbelblommig. 
  
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Från min sida sett

Åh jag älskar svenskt tenn, vi har dem glasunderläggen här hemma:)

Kram Emma

2012-11-14 @ 16:28:24
URL: http://franminsidasett.blogspot.com
Postat av: Anonym

Superfina och klassiskt motiv som aldrig går ur tiden ... Älskar prylar som inte är modeinfluerade...

Mycket bra och läsvärd blogg

Svar: Vad roligt att du gillade bloggen!
Cicci

2012-12-05 @ 17:33:30
Postat av: Studentflickan

Jätte jätte fina underlägg... Ska införskaffa sådana jag med ... Älskar Manhattan serien från svenskt tenn ...

2012-12-05 @ 17:35:53
URL: http://www.studentflickan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0