Då var det fredag igen

 
Precis som det brukar så är det alltid lika trevligt med fredag! Fredagen måste ju vara veckans allra bästa dag när man vet att en veckas jobb är över och att det nu är två dagars ledighet man har framför sig.
 
Ikväll ska vi umgås med våra vänner Anne och Robert. Vi hade tänkt att köpa hem lite mat, spela något spel och kanske slötitta på X Factor. På vägen hem från jobbet åkte jag inom Willys och köpte hem ingredienserna som behövs till en marängsviss á la Cicci, så det blir det till efterrätt. Blev så sugen på marängsviss när jag stod på jobbparkeringen så att jag inte kunde låta bli.
 
Nu ska jag plocka undan lite och dra en sväng med dammsugan innan våra vänner plingar på vår dörren.
En kväll i goda vänners lag är ju aldrig fel!   

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina bilder!

Hoppas ni fick en trevlig fredagkväll och att resten av helgen blir lika bra!

Kramar Bella

2012-10-21 @ 12:06:39
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0