Edward och jag

 
Vår Nespresso Lattisma är inte bara superbäst på att göra goda caffé macchiatos med, utan den kan även göra varm choklad. Mums!
 
Igår när jag var hemma från jobbet pga av VAK (vård av katt) blev jag så sugen på varm choklad. Jag testade att bara använda mjölkskummaren för att värma mjölken och på mindre än 1 minut hade jag en rykande het dryck i handen. Härligt!
 
Ikväll ska Edward och jag vara ensamma hemma medan M är iväg med boysen och ser på Sveriges kamp mot Tyskland. Heja Sverige friskt humör...
 
Jag ska passa på att mysa extra mycket med vår katt som nu är helt återställd efter gårdagens besök hos veterinären... Usch, jag tror att han gillade veterinären lika mycket som jag gillar tandläkaren... Nä nu ska jag pimpa hemmet med levande ljus, filtar och njuta av ett avsnitt av Hollywoodfruarna!   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg, hit hittar jag nog igen :-)

2012-10-17 @ 10:51:55
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0