Får det vara en kanelbulle?

Bild: Livet Hemma
 
Har ni ätit några goda kanelbullar idag på Kanelbullens dag? Jag hade egentligen planerat att göra egna i helgen men tiden räckte inte riktigt till. Istället blev vi bjudna på urgoda bullar till fikat på kontoret. Riktigt goda och saftiga bullar. Mums! 
 
Jag har känt mig riktigt krasslig de senaste två dagarna. Typiskt att man blir förkyld lagom till helgen speciellt när man är bortbjuden på inflyttningsfest... Hoppas vi kan gå... Nästa vecka ska jag till Göteborg på kurs och det finns knappt något värre än att vara snuvig när man ska sitter i en föreläsningssal. Ikväll ska jag preparera mig med vitaminer och gott te och hoppas på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0