Får drömma vidare

Bilder: Per Janssons Fastighetsförmedling
 
Åhh, så snyggt! Vem vill inte ha fina Hans J Wegnerstolar kring middagsbordet? Magnus har sådana på sitt jobb, men vi fick tyvärr inte köpa dem. Jag börjar bli smått trött på våra Miltonstolar från Mio och skulle gärna vilja byta ut dem illa kvickt. Drömmen vore att ha antingen Y-, myran- eller sjuanstolar. Det tråkiga är att dem är lite för dyra...
 
För två veckor sedan hittade jag en annons på Blocket, där det var en kvinna i stan som sålde sina sjuanstolar till ett bra pris. Annonsen hade legat ut i en månad och jag ringde som en toka. När jag äntligen fick tag i kvinnan så hade hon sålt dem samma eftermiddag. Snacka om surt! Om jag bara hade sett annonsen tidigare så hade vi kunnat göra ett riktigt klipp. 

Kommentarer
Postat av: Dinka

Jätte fin lägenhet, skulle lätt kunna flytta in :) Vi har själva sjuan stolar och de var värda varenda krona,du kommer inte bli besviken.

Kram


2012-10-16 @ 20:23:42
URL: http://www.sannaboke.blogspot.com
Postat av: camilla

Sjuan stolarna är så snygga och klassiska!

Förlåt, nu kom jag ju på att det måste vara swefilmer du menade! Har inte haft tid att titta det men tack snälla för tipset. Kanske får mysa till några avsnitt i helgen! :)

Skönt att Edward är pigg igen!
Många kramar

2012-10-16 @ 20:53:31
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Emma

Åh så surt, men du kommer säkert ha turen med dig en annan gång! Hoppas att du och katten har en mysig kväll!

Kram

2012-10-16 @ 21:52:35
URL: http://franminsidasett.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0