Jakten på den perfekta festklänningen

Svarta klänningar kan man inte få för många av. Denna från Mango får gärna flytta in i min garderob till kommande festligheter.
Älskar stora statementhalsband och detta från Lindex var inget undantag
Snygglisnygga skor från märket Mai Piu Senza är redan hemklickade från Zalando. Det är inte många skor som finns i storlek 35 så det var läge att passa på.
 
Jag är bjuden på julbal i början av december och dresscoden är coctailklänning och just nu håller jag på att finkamma alla internetshopar för att hitta min wow-klänning. Jag är ute efter en svart klänning som man även kan ha vid andra tillfällen som ändå har en twist. Å allra helst vill jag vara ensam om att ha den.
 
Den finaste festklänningen som jag äger kommer just från Mango. Den köpte jag inför företagets tjugoårsjubileum och den har jag haft så roligt med! Förutom på jubileumet har jag haft den på M:s pappas 60-årskalas och på mitt eget 25-årskalas. 
 
Just nu lutar det åt att jag klickar hem klänningen på bilden ovan nu i veckan eller så väntar jag tills nästa vecka och då jag kan testa den i butik när jag besöker Göteborg. 

Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Åh vad snyggt och vad roligt med julbal, du kommer vara så fin!

Det där halsbandet blev jag sugen på att kika på i butik. Använder typ aldrig halsband men kanske borde ändra på det. :)

Kram

2012-10-31 @ 10:23:29
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se
Postat av: camilla

Du kommer bli supersnygg om det blir denna outfit!

Kram

2012-10-31 @ 12:43:02
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej! Såg att du har varit i Köpenhamn ett par gånger. Ska dit i helgen och tänkte om det är några affärer jag inte får missa. Sen undrar om det finns tine k samt day home saker i någon butik på ströget?

Svar: Hej,Vad kul med en Köpenhamnstripp! Jag gillar Illium Bolighus och bredvid hittar du Royal Copenhagen och deras gemensamma café Royal Café. Sedan får du inte missa HAY Store! Om du gillar DAY finns deras flagstore på en tvärgata till Ströget (om jag minns rätt tar man av vid Gucci). Marc by Marc Jacobs ligger också några hundra meter från Ströget. Jag har inte hittat nån Tine K-butik, men dess riktiga butik ska finnas nån mil utanför staden.

Trevlig Resa!
Cicci

2012-10-31 @ 13:42:05
Postat av: Therese

Galet bra val där! Jag gillar allt! kram

2012-10-31 @ 18:32:16
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Carolin

Du kommer bli så granner :) ska bli roligt att se om vi klarar av att gå i våra skor :)

Svar: Dina skor kommer säkert vara superfina!
Cicci

2012-10-31 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0