Mmm... En ny favorit

 

När man är på utbildning blir man rätt bortskämd när det kommer till mat. Urgoda hotellfrukostar med massor av olika tillbehör, goda luncher, fika på både för- och eftermiddagen och sen middagar med efterrätter. Ja, det är väldigt lätt att man går upp något kilo. 

 

Jag kom på en ny morgonfavorit som jag definitivt kommer köra på härhemma. Den nya favoriten är naturell yoghurt, färska bär, riven kokos och en liten klick lemon curd. En riktig häftig smakkombination som smakar både lite surt, sött och den personliga favoriten kokos.

 

När vi var och handlade tidigare idag la jag ner en burk lemon curd i vagnen.  Så det blir nog en repris redan till helgen.


Kommentarer
Postat av: Elins blogg

Mmm vad gott med lemon curd..

Åh, tack för hjälpen med väskan. Har lämnat tillbaks den nu och det kändes faktiskt som en lättnad. Även om den var riktigt snyggt så kändes det inte rätt.

Hoppas du haft en bra torsdag!

Kramar & sov så gott :)

2012-10-11 @ 22:36:23
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se
Postat av: camilla

Hmm.. låter spännande och gott! Min frukost består av turkisk yoghurt, keso och hallon.

Spännade att se vad det är som gömmer sig i Svenskt Tenn paketet?! :)

Ha en fin fredag!
Kraam

2012-10-12 @ 10:40:51
URL: http://camillasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0