Vilse i svampskogen

 
Denna eftermiddag har vi och en kompis varit i skogen och letat svamp. Men tror ni att vi hittade någon ätlig svamp? Nej, istället gick vi vilse och irrade omkring i det stora naturreservatet . Tur att det finns GPS i mobilerna, annars hade vi nog fortfarande letat efter bilen som stod och väntade på parkeringsplatsen.
 
Jag kände sådan lättnad när vi steg in genom ytterdörren. Äntligen hemma efter några förvirrade timmars utflykt! Sedan vi kom hem har jag spenderat större delen av tiden i soffan och tittat på flera avsnitt av "På middag hos Hannah och Amanda" och slötittat i tidningar. Jag gillar att vara ute i naturen och andas frisk luft och dagens utflyft var mitt påfund, men samtidigt är det så skönt att bara vara inne och bara rå om sig själv. 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Synd att ni inte hittade någon svamp., men tur att ni hade gps. Vill också ut på svamputflykt, men har inga direkta svampställen jag känner till.

2012-10-21 @ 20:57:42
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: *

Oj spännande utflykt. Tur att allt gick bra!
Är den serien bra? Har hört talas om den men ännu ej spanat in den..

Hoppas ni har en fin söndag!

2012-10-28 @ 11:25:02
URL: http://livelearnlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0