Kylan kommer krypande

Bilder: Alvhem
 
Efter att ha sett detta vackra vardagsrum vill jag ha in färgen ljusgråblått (eller vad kallas den) i vårt hem. Så himla snyggt mot det vita! Undra var man kan hitta filten nånstans? En sån skulle jag kunna ha slängd över min egen stol som vi har i arbetsrummet. 
 
I morse började det kännas att vi går mot en ny vädersäsong. Det var inte mer än fem grader när jag körde till jobbet och vid den temperaturen kändes det lite kallt med bara fötter i ett par ballerinaskor. Jag får ta och plocka fram alla sjalar och halsdukar som just nu ligger nerpackade. Det är nog även dags även se över höstskorna i fall de behöver klackas om och putsas upp inför den nya säsongen.
 
Jag ser inte fram emot att börja ha höstskorna på jobbet. Ni som också jobbar på kontor eller inomhus, har ni speciella "inneskor" eller använder ni samma skor inne som ute? Ibland kan jag tycka det är för varmt att ha fötterna instängda en hel dag, men samtidigt kan det kännas lite bart att ha ballerina/pumps. Detta resonemang är mitt I-landsproblem för dagen.

Kommentarer
Postat av: camilla

Skitsnyggt hem! Både jag och min kompis såg det på Alvhem och la märke till pläden direkt! Riktigt härlig färg.

Många kramar

2012-09-13 @ 20:55:51
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Karin O

Underbart hem, så fint!

kram

2012-09-14 @ 04:12:34
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Elins blogg

Så himla fint, den färgen känns lite vintrig på nått sätt. Förstår att du vill ha pläden!

Har också samma problem med skor på jobbet just nu, har haft ballerina fram tills nu men igår kände jag att det var alldeles för kallt! Ska ta fram mina höstskor nu och se vad jag kan ta på mig för nåt idag.. :)

Ha en bra fredag!

Kram

2012-09-14 @ 07:12:17
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0