By Lassen

 
Om mindre än en vecka så fyller jag år. Jag brukar alltid köpa något till mig själv för att fira min dag. Det kan lika gärna vara något billig som dyrt. I år har jag spanat in de fina ljusstakarna från By Lassen, så det får nog bli årets present. 
 
Dilemmat är att välja kulör. Det lutar att det blir antingen en vit eller en svart. Men de kommer att släppa en kopparfärgad i maj. Så kanske ska jag vänta med ett köp tills jag har sett den kopparfärgade live. Ja, vilka I-lands problem jag har.   
 

Kommentarer
Postat av: Karin O

De vita var riktigt fina!

2013-04-25 @ 06:52:06
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Annacecilia

Jättefina! Nu har jag också blivit sugen på att köpa en:)

2013-04-25 @ 15:24:44
Postat av: Therese

Verkligen fina! Låter spännade med kopparvarianten, får lägga detta på minnet jag köper presenter till mig själv året om :) Önskar dig en fin Valborg! kram

2013-04-30 @ 15:52:12
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0