Favorit i repris, i uppdaterad kulör

 
Nu har fina bikinis börjat trilla in i butikerna. Jag köper oftast minst en ny varje säsong, men samtidigt är det något av det mest tråkiga att köpa i klädväg. Jag vet inte om det bara är Hennes speglar här i stan som har riktiga "tjockisspeglar"? Det borde väl ändå vara tvärtom...?
 
Både jag och mina vänner hatar att prova underkläder och badkläder på Hennes. I deras speglar eller om det är på grund av det dunkla ljuset känner man sig alltid mer uppblåst och större än vanligt.
 
Igår såg jag att hemsidan hade släppt min favoritbikini sedan tre år tillbaka i en härlig aprikosfärg. Istället för att behöva utsätta mig för de hemska speglarna så kunde jag lätt köpa bikinin med samma storlek som jag har sedan tidigare. Med lite färg på huden så kommer jag bli finfin på stranden på Bali i sommar.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Den är så snygg förstår vad du menar med deras provhytter, känns inte så kul vad man än provar faktiskt. Hoppas min bikiniöverdel från Lindex kan göras igen :) kram

2013-04-08 @ 22:57:38
URL: http://sailorswife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0