Finally

 
Bild på gipset från förra helgen då vi hade 80-talsfest på jobbet. Jag och fina Kajsa hade matchande hår och djungelklänningar. 
 
Äntligen är gipset borta från min arm! Dessa tre veckor gått riktigt fort och det känns verkligen som en befrielse att slippa det hemska gipset. Armen går fortfarande inte att räta ut helt, men läkaren rådde mig att träna upp den försiktigt.
 
Till min stora glädje kunde jag med ens börja både spinna och simma. Tror inte att jag kommer att besöka badhuset, men ett spinningpass är inbokat redan nu till helgen.
 
Läkaren frågade hur jag hade skadat mig och jag berättade om armgångsincidenten. Han konstaterade då sakligt att min lilla kropp inte lämpar sig särskillt bra till att vara med Gladiatorerna. Men det visste jag redan...

Kommentarer
Postat av: Carolin

Så fina ni är <3

2013-04-11 @ 20:31:17
Postat av: Elins blogg

Fin bild! Vad skönt att du fått bort gipset och kan börja träna igen. Jag måste komma igång med träningen efter Mexico, det blev en hel del onyttig mat som nachos och tacos, haha.

Trevlig helg!!!

Kramar

2013-04-12 @ 17:17:22
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0