Påsken lider mot sitt slut

 
Då börjar påskledigheten mynna mot sitt slut. Vi har haft några härliga lediga dagar som vi har spenderat i Lund och tillsammans med våra vänner. Trots att jag försöker sluta med alla sötsaker så har jag syndat och ätit en del sweeties.
 
Mitt tidigare hälsosamma jag går det för tillfället lite trögt med och till stor del kan jag skylla det på den gipsade armen jag bär runt på. Saknar verkligen mina spinning- och skivstångspass. Nu är det bara en och en halv vecka kvar med gipset och jag längtar så! Vi får hoppas att det är första och sista gången jag går gipsad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Åh vad trist när man inte kan träna som man vill...hoppas du är på banan snart igen:)

2013-04-02 @ 21:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0