Välkommen Greta

 

Fyndet som jag gjorde i torsdags var en svart klänning från Greta. Jag har alltid velat ha en klänning från Greta, men tyckt att dem är lite för dyra för min smak. Men när prislappen visade 70 % rea var valet självklart! Klänningen är riktigt snygg på och den kommer att premiärinvigas på M:s 30-årskalas nästa helg. 

 

Idag vankas det både tjejmiddag och årets mellopremiär. I år invigs tävlingen i min gamla födelsestad Karlskrona. När jag var i Blekinge förra helgen kunde man läsa om de rosa förberedelserna i lokaltidningen och de lovade att bjuda på en fantastisk deltävling.  


Kommentarer
Postat av: Turid

Vilken lycka att göra ett fynd till ett sånt pangpris:-)

2013-02-03 @ 12:10:56
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0