Förändring

 
Nu ska min kropp bli Bodylicius 
 
De senaste veckorna har jag ändrat på min kost och min träning. Från att ha ätit precis vad som helst med undantag snabbmat, har jag minskat ner intaget av kolhydrater och istället ätit mera grönsaker och protein. Jag har även dubblat mina träningspass på Friskis, från att ha tränat två pass/vecka är jag nu uppe i fyra/fem varierande träningspass i veckan.
 
Detta har gett resultat och det känns riktigt roligt! Jag har blivit starkare, lättare och mer fit i kroppen. Min ändrade "livsstil" gör jag för mitt egna välmåendes skull. Målet är att minska den totala fettprocenten och att inte gå upp de förlorade kilona igen utan hålla en jämn nivå och äta nyttigare. Extra kul är det att jag har två peppkompisar som gör samma förvandling som jag. Pepp och beröm är ju alltid viktigt för att kunna nå sina mål.     
 

Kommentarer
Postat av: Carolin

Du ät verkligen kanonduktig!! Keep up the good work.
Ses på måndag :)

2013-01-25 @ 02:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0