Magisk Sommar

 
Detta är en bok som jag kommer att vilja ha i min samling.
 
De duktiga systrarna Widell kommer att ge ut en sommarkokbok som kommer ut i handeln i maj. Hannah och Amanda står för recepten och deras lillasyster Amelia har tagit de vackra bilderna. Magisk sommar ska ha  recept och inspiration för alla tillfällen, både till festliga och mer avslappnade. Visst låter recept som tapas, picknickmat för en dag på stranden, comfort food en regnig dag härliga och som något att se fram emot. 
 
Jag älskar Systarna von Sydows sommarbok om Marstrand så det ska bli riktigt spännande att se vad Widells har att skriva om deras sommaräventyr på Gotland. Åhh, vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Vilket bra tips. Den boken vill jag också ha!

2013-01-27 @ 20:58:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0