Sista dagen på veckan

 
Jag var riktigt slut efter dagens kettlebellspass. När passet var över fyllde jag på med en energi-smoothie gjord på kokosvatten, sweetie och frysta hallon. Sist jag var och handlade hittade jag kokosvatten från Paulúns på Ica Maxi. Det fanns tre olika sorter, naturell och två smaksatta, men jag valde den naturella. Om man vill variera sin smooothie kan jag verkligen rekommendera er att byta ut youhurten mot kokosvatten. Mums! 
 
Igår var jag, M och min mamma på Ronneby Brunns Spa. Vi gjorde inga behandlingar utan utnyttjade bubbelpoolen, utomhusbadtunnan och deras olika sorters bastuar. Det var riktigt härligt och min favorit var helt klart ångbastun. Jag kände att porerna öppnade sig och huden blev riktig mjuk och len.
 
En riktig friskushelg, där jag till och med stod emot mammas goda sockerkaka med kokos som en del av min numera striktare kosthållning!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Härlig läsning och gott att dricka aldrig fel. Hoppas med på att få sitta ner och slappa om några veckor då vi flyttar in i vår del av huset. Nä jag vet inte vad de tänkte när de inte målade över men de ordnar de imorgon, så slipper vi se det mer :) kram

2013-01-27 @ 22:18:31
URL: http://sailorswife.se
Postat av: Elins blogg

Ååh vad god den drinken låter, måste testas asap! Vad roligt att du är inne i en nyttig period, det är jag med. Det gäller att peppa varann! Duktig du är som höll dig från den sockerkakan! Har bestämt att jag får unna mig något en gång varje helg.

Kramar

2013-01-28 @ 17:23:51
URL: http://elinsdetaljer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0