Marble Tray

Bild: Trendenser
 
Kärlek vid första ögonkastet. Nu vill jag också ha en Marble Tray till mina kryddor och oljor i köket. Riktigt riktigt snyggt! Dock tycker jag att 2000 kr för en bricka är lite väl saftigt. Jag ska istället testa och ringa stenhuggarna i stan och hoppas att man kan få en marmorskiva till ett bättre pris. Hoppas verkligen på det.
 
Marmor tål väl också värme? Det hade också varit fint att ha en skiva vid spisen och haft det som ett grytunderlägg. Ja, nu börjar min jakt efter en marmorskiva till vårt vita kök.
 
Nu ska jag strax se på Mästerkockarna. Jag hoppas verkligen att Jenny, som kommer från stan, tar hem titeln.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Jättesnyggt med en marmorbricka:)

2013-03-28 @ 11:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0