Söt som socker

Hur söt är inte den nya Elefantbrickan från Svenskt Tenn? Jag älskar den jordgubbsrosa nyansen som passar så bra nu i vår och sen i sommar. Jag skulle nog använda den varje helg när frukosten ska ställas fram samt när man bär ut fikan till uteplatsen. En perfekt present som jag kan önska mig till min födelsedag nästa månad. 
 
Medan jag sitter här och knappar på datorn står M och pysslar i köket. Han håller på att sno ihop Markus Aujalays köttbullar i tomatsås. En riktig favoriträtt hemma hos oss! Receptet hittar ni på recept.nu och det är väl värt att testa. 
 

Kommentarer
Postat av: Annacecilia

Supersöt:)

Svar: Ja, visst är den!
Cicci

2013-03-15 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0