Plagget som sprack...

 

Nya sandaler och som Linda bloggfotar

När vi var Malmö trodde jag verkligen att jag skulle komma hem med några kassar med höstkläder. Men blev riktigt besviken på höstutbudet. Tyckte fortfarande det hänger mesta delens sommarkläder på galjorna. Men jag handlade i alla fall ett par nya svarta kostymbyxor på Zara, mina förra favorit kostymbyxor kom just från Zara. De har jag fått kasta dem, då en kollega upptäckte att de hade spruckit i baken... Men jag hoppas att dessa jag köpte kommer bli ett par nya favoriter! Tycker verkligen det är jättesvårt att hitta snygga kostymbyxor, men på Zara finns det alltid något par som faller mig i smaken. Hittade även en korallfärgad jeanskjol på rean för 50 kr på Gina Tricot och ett par skinnsandaler på Scorett. De köpte endast att ha något nytt sommarplagg till resan. Får fortsätta bocka av min höstkläderlista någon annan gång...

Nu skall jag luta mig tillbaka i soffan med den nya Elletidningen som kom igår. Sen blir det lite Stolthet och fördom för min del innan det är dags för sängen. Skall vara på jobbet redan kl halv 7 imorgon...

Många kramar

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tycker inte heller att det finns så mkt höstfint ännu. Men det kommer nog:) Har dock shoppat på mig några plagg iaf:)



MQ har bra kostymbyxor vill jag minnas. Köpte ett par där för typ hundra år sedan som jag har minne av att jag trivdes i.



KRAM

2009-08-11 @ 22:06:04
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Therese

Tycker samma sak, hittade inte alls det jag letade efter i fredags när jag var på jakt. Istället kom jag hem med nya sandaler och joggingskor... Jag tycker FK har fina kostymbyxor och Tiger. SV: nä inga ormar på bordet :)) men vi ska köpa nya tampar till båten som får smycka bordet och så ska jag även ha Ahlgrens bilar i klart glas om jag hittar. Hoppas tidningen var bra! kramar

2009-08-11 @ 23:20:24
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0