Onsdagsbabbel

Jag har precis kommit hem från en härlig kvällspromenad med Sandra som sällskap. Luften var så behaglig att det nästan kändes som om att jag kunde gå hur långt som helst. Det verkade inte bara var jag som kände så eftersom vi mötte väldigt mycket folk i promenadslingan. Kul att människor rör sig ute i naturen nu när det är ljust om kvällarna.

Usch, idag försov jag mig till jobbet. Min mobil hade lagt av under natten och därför ringde inte morgonalarmet. Även om jag endast försov mig med en timme, så började dagen ändå helt fel. Jag börjar nu bli riktigt trött på min mobil eftersom jag köpte nytt batteri bara för någon vecka sedan och nu är det nya batteriet redan helt dött. Imorgon ska jag gå tillbaka till butiken och begära ett nytt batteri! Undrar dock om butiken går med på det då jag inte har kvar kvittot?

Kram  

Kommentarer
Postat av: Therese

så surt när det blev så! Lika jobbigt varje gång när det händer. SV taxfreesidan har legat nere i 3 dagar nu så nu får jag ringa imorgon. Hoppas du får vakna i tid imorgon. Har ni några semesterplaner? kram

2010-06-23 @ 22:40:16
URL: http://theperfectwife.blogg.se/
Postat av: jessi

Det är härligt att walk and talk med en vän. Jag brukar göra den ibland på rasten på jobbet. Perfekt sätt att umgås med varandra!



Hoppas du får en härlig midsommar!



KRAM

2010-06-25 @ 14:26:14
URL: http://lyckoljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0