Mmmm... Rabarberpaj



När Magnus föräldrar var här på besök vid min födelsedag passade de på att ge oss rabarber från deras trädgård. Idag använde jag dem och gjorde en smarrig rabarberpaj á la Fanny och Anna Bergenström. Jag skulle kunna äta rabarberpaj varje helg för jag tycker det är så gott.

Har ni dåligt väder hos er? När jag cyklade till träningen för två timmar sedan var det endast några grå moln på himmeln. När jag sedan kom ut en timme senare både åskade och hällregnade det. Oturligt nog hade jag inte mobilen med mig, så det var bara att cykla hem och om jag inte blev tillräckligt svettig på passet så blev jag lagom blöt under den korta cykelturen hem.

Nu ska jag logga in på tv3play för att se kvällens avsnitt av Bachelorette som jag missade på grund av krocken med favoriten Gossip Girl. 

Ha en fortsatt trevlig kväll.

/Cicci  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0