Semesterns sista dagar

Det är så kul nu när man har egen "trädgård" och man kan ta in lite växter utifrån in i hemmet. Just nu kan man hitta en ensam liten chokladblomma på skåpet i sovrummet. Mmm, jag älskar choklad...
 
De senaste morgnarna har jag vaknat lika tidigt som om man skulle iväg till jobbet. Jag tror att kroppen börjar ana att semestern börjar rinna mot sitt slut och därför börjat ställa om sig till att på måndag börja den vanliga vardagen igen. När jag var yngre fick jag och mina syskon alltid "öva" på att gå upp tidigt några dagar innan varje skolstart så kroppen kanske är omedvetet inprogrammerad på detta.
 
Men än är semestern inte riktigt slut då jag har en liten helg kvar också. Idag ska vi åka till Magnus föräldrar och senare på eftermiddagen åker jag vidare till Malmö. Ikväll ska nämligen jag och Beatrice gå och se Kent i Pildammsparken.

Kommentarer
Postat av: christin

Härligt det är med helg nu! Trevlig helg på dig!

2012-08-11 @ 11:14:07
URL: http://christinsshopping.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, vi verkar ha samma stil, kul:) Ja Ikea kan man hitta fynd, det är kul, en del Ikea i hemmet & sen en del annat, det är det bästa:)

Njut av sista dagarna & hoppas att du får fint väder!

Kram

2012-08-11 @ 19:27:25
URL: http://franminsidasett.blogspot.com
Postat av: Mina Finaste...

Det är så skönt att de här dagarna fina iaf. Har flera kompisr som har sina semesterdagar och njuter till max in i det sista. Förresten, såg dina fina bilder från Kafferosteriet. Jag var också där för några dagar sedan och älskade det.

Kram

2012-08-12 @ 07:43:27
URL: http://minafinastesaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0